Monday, April 25, 2011

terima kasih ya allah !

alhamdulillah . syukur yang tak terhingga aku panjat kan padamu ya allah . dengan rahmat yang kau limpahkan akhirnya aku berjaya ya allah . alhamdulillah . syukur nikmat . namun kejayaan yang aku kecapi ini tidak akan dapat aku kecapi tanpa insan TERSAYANG yang sentiasa menyokong aku . tema kasih pada MAMA & PAPA yang tak jemu2 telefon aku bagi semangat untuk belajar . tak lupa jugak pada IETA , NITA , AYIE , IZZAT , OPIE , ARI , AZZA, RAI , ZAHRA , AINI , JAZ dan ramai lagi la yang terlibat mengajar aku sampai paham . pada lecturer IKRAM MUZAMMIL . anda mmg yang TERBAIK . sanggup kut malam2 dalam office mengajar sampai malam . TERIMA KASIH SANGAT2 .

2 comments:

  1. dapat 4 flat epp ? untung la kannn :)

    ReplyDelete
  2. mana ada 4 flat la . just meningkat jea . tu yg senang hati :D

    ReplyDelete